Tooloutlet.fi UKK / FAQ

Q. TOOLOUTLET? Onko tuotteenne jotain outlet/poisto/käytettyä ryjää?
A. Ei. Olemme virallinen jälleenmyyjä ja/tai maahantuoja usealle laatutuotemerkille, ja myymme siis ehtaa laatukamaa, ja meidän kauttamme hoidetaan siis esim. takuu- ja huoltoasiat.


Q. Onko tooloutlet joku kasvoton ulkomainen monialan verkkokauppa?
A. Ei. Olemme täysin suomalainen tekniseen alaan keskittynyt yritys, jonka juuret ovat Heinolassa. Heinolassa onkin edelleen keskusvarastomme ja myymälämme, jossa voit myös poiketa esim. noutamassa varastossamme olevat verkkokauppatilauksesi. Myymälämme on osoitteessa Pohjanmäentie 2, Heinola (arkisin 8:00-16:30).


Q. Mitkä on tilausten toimitusajat?
A. Varastotuotteet lähetetään pääsääntöisesti saman päivän aikana mikäli tilaus on tehty ennen 14:00. Posti/Matkahuolto toimittaa tilaukset normaalisti 1-2 arkipäivässä Manner-Suomeen. Tilaustuotteiden kohdalla näet tuotesivulta arvion toimitusajasta. Huomioithan, että arvio on toimittajan meille antama arvio, tai kokemukseemme perustava arvio kyseiselle tuotteelle. Mikäli tilaus on kiireellinen, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan myyntiimme, jotta voimme tsekata pitääkö arvio kutinsa. 010 281 7711  sales@tooloutlet.fi


Q. Paljonko toimituskulut on?
A. Toimituskulujen määrät riippuu tilauksesta, ja sen painosta. Alle 25 kg tilaukset kulkevat pääsääntöisesti Postin/Matkahuollon normaaleilla lähetyksillä. Voimassa olevat toimituskulut näet joko tuotteen tuotekortilta, tai ostoskorista mikäli olet tilaamassa useampia tuotteita kerralla. HUOM! Meillä on säännöllisesti kampanjoita voimassa, jossa toimituskulut ovat ilmaiset, joko noutopisteeseen ja/tai suoraan kotiin mikäli ostoskorin arvo ylittää tietyn summan.


Q. Sopiiko työkalu X hommaan Y? Voinko koittaa ja palauttaa?
A. Vaikka mielestämme tiedämmekin hyvin myymiemme tuotteiden soveltuvuuden eri töihin, sattuu myöskin niitäkin tilanteita, joissa ammattilaisemme eivät välttämättä osaa sanoa, eikä toimittaja/maahantuojakaan uskalla luvata työkalujen soveltuvuutta tiettyihin tehtäviin. Nämä tapaukset ovat esimerkiksi autotyökaluihin liittyviä, joissa työkalulle ilmoitetaan soveltuvuus esim. tietylle moottorimallille, mutta asiakas pohtii "sopisiko työkalu sittenkin myös moottorimallille X". Näissä tilanteissa työkalun voi ottaa myös kokeiluun, ja palauttaa mikäli se ei sovikaan, kunhan tuote on palauttaessa myyntikuntoinen, käyttämätön (ei käytönjälkiä), kaikki osat tallella ja palautus tehdään 30 vrk kuluessa toimituksesta. Jos tuotteessa on käytönjälkiä, eikä täten ole enää myyntikuntoinen, palautusoikeus on peruuntunut. 


Q. Voinko maksaa laskulla?
A. Yritykset voivat maksaa laskulla. Yksityisasiakkaat voivat maksaa laskulla Klarnan kautta.


Q. Valitsin väärän toimitustavan tilaukselleni, voiko toimitustavan vielä vaihtaa?
A. Tilauksen toimitustapa voidaan vaihtaa mikäli paketti ei ole vielä lähtenyt matkaan ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli uusi toimitustapa aiheuttaa lähettäjälle kustannuksia, veloitetaan ne voimassa olevan toimituskuluhinnaston mukaisesti asiakkaalta.

Valikko

Ostoskorisi on tyhjä

Tuotteen toimitustavat

Oma tili

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit